Turlasana

ile

Eğlence, Huzur, Sağlık, Konfor ve Çok Daha Fazlası...

Yazın En Güzel Enerjisini Yakalayacaksınız!

Doğa, Deniz, Eğlence ve Çok Daha Fazlası...

Senin Dünyan, Senin Tatilin!

Uçaklı Rüya Gibi Doğu Karadeniz Yaylalar Ve Batum Turu 5 Gece Otel Konaklamalı

Tur Genel Bilgileri

İstanbul

Yetişkin 2
Çocuk 0

1. Gün İstanbul Havalimanları, Samsun, bandırma Vapuru, İlk Adım Anıtı, Amasya, Bayezid Külliyesi, Yalı Boyu Evleri , Şehzadeler Parkı, Saat Kulesi, Hazeranlar Konağı, Ferhat İle Şirin

%50 Peşin Ver Gerisini Otobüste Tamamla
İstanbul Yeni Havalimanı
İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı
Gidiş: İstanbul - Samsun
Dönüş: Trabzon-Rize - İstanbul
1 Gece Batum Konaklama Dahildir.
Perşembe Yaylası Gezisi Dahildir.

Tomara Şelalesi Gezisi Dahildir.

Amasya, Gümüşhane, Giresun, Ordu.
Trabzon, Rize, Artvin, Samsun.

Gürcistan - Batum

Uçaklı Rüya Gibi Doğu Karadeniz Yaylalar ve Batum Turu 1. Gününü Pazar Sabahı İstanbul Yeni Havalimanı 06:25 Uçağı ve İstanbul Sabiha Gökçen 07:30 Uçaklarına binmek ve Samsun'a doğrun yola çıkmak için en az uçak kalkış saatinden 2 saat önce belirtilen havalimanında ilgili hava yolu kontuarına gidiyoruz ve check-in işlemlerimizi yapıyoruz, yaklaşık bir saat süren yolculuğumuzu Samsun Çarşamba havalimanında bizleri bekleyen rehberimiz ile buluşuyoruz, ilk olarak Ekstra olarak alacağımız kahvaltının ardından Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'ün Milli Mücadeleyi başlattığı Samsun'u geziyoruz. İlk olarak Mustafa Kemal Atatürk'ün milli mücadeleyi başlatmak için 19 Mayıs 1919 'da 18 arkadaşıyla birlikte Samsun'a geldikleri vapur olan Bandırma Vapurunu ziyaret ediyoruz. Samsun Belediye Parkında Samsun'un simgesi haline gelmiş, Mustafa Kemal Atatürk'ün şehre ilk çıktığı noktaya dikilen Avusturalya' lı Heykeltraş Heinrich Krippel tarafından yapılan Atatürk Onur Anıtı'nı ziyaret ediyoruz. Burada bol bol resim çektirme imkanına sahip olacaksınız. Öğlen Yemeğimizi yemek ve Yalı boyu evleri ile Yeşil Irmağın ortasından geçtiği Ferhat ile Şirine Destan olmuş Amasya'ya Doğru yola çıkıyoruz, Ekstra olarak yöresel öğlen yemeğimizi yiyoruz ve gezimize ilk olarak Şirine olan aşkı uğruna Ferhat’ın deldiği dağ olarak bilinen Ferhat ile Şirin su kanalını görüp hikayelerini tekrar dinleyip fotoğraf molası veriyoruz. Ardından Amasya ve çevresinde bulunan yirmi bini aşkın eserin sergilendiği Amasya Arkeoloji Etnografya ve Mumya Müzesi ile başlıyoruz. Müzede Hititlerden Romalılara, Selçukludan, Osmanlıya kadar birçok medeniyete ait eser sergilenmektedir. Müze gezimizin ardından Bayezid Külliyesi, Yalı Boyu Evleri , Şehzadeler Parkı, Saat Kulesi, Hazeranlar Konağı gezileri sonrasında Yeşilırmak Vadisi kıyısında yer alan görüntüsüyle ve hikâyesi ile büyüleyen Kral Kaya Mezarlarını panoramik görüp fotoğraflayıp konaklama ve akşam yemeği için otelimize gidiyoruz.

Sabah Kahvaltısı: Samsun'da Ekstra Olarak Alınacaktır. (Ekstra)
Öğlen Yemeği: Lalehan Restauranda Yöresel Menü Olarak Alınacaktır. (Ekstra)
Akşam Yemeği: Otelde Set Menü veya Açık Büfe Olarak Alınacaktır.
Konaklama: Lalehan Otel vb....

Konaklama: Amasya Otelleri

2. Gün Amasya, Erbaa, Reşadiye, Perşembe Yaylası, Ordu, Boztepe, Teleferik, Kümbet Yaylası, Kuzualan Şelalesi, Mavi Göl, Göksu Traventerleri, Bektaş Yaylası

Uçaklı Rüya Gibi Doğu Karadeniz Yaylalar ve Batum Turu 2. Günü Sabah Otelimizde alacağımız Açık Büfe Kahvaltının ardından yönümüzü Taşova Erbaa Reşadiye üzerinden ordunun Muhteşem yaylalarından olan Perşembe Yaylasına doğru yola çıkıyoruz. Bizi karşılayan menderesleri izlemek için karga tepesine çıkıyoruz ve manzaranın ve yaylanın tadını çıkarıyoruz. Burada rehberimizin size vereceği serbest zaman içinde köy kahvesinde çay kahve içebilir, gölette deniz bisikleti veya kanolara binebilirsiniz. Daha sonra Ordu'ya doğru aracımıza binerek turumuza devam ediyoruz. Ordu'da 485 metre yükseklikteki Ordu Boztepe’ye çıkmak için Boztepe Teleferik Parka varıyoruz. Teleferik ile Boztepe’ye yükselirken fotoğraf makinelerimizi hazırlayalım. Zirveye ulaştığımızda şehrin muhteşem manzarası eşliğinde kahvelerimizi yudumluyoruz kahve molamızın ardından, Öğlen yemeğinde yöresel tatlar almanız için serbest zaman veriyoruz. Bizi doğa harikası kendimizi Alplerde hissettirecek Kümbet yaylasına gidiyoruz. Çam sakızı sütlacı yiyeceğimiz muhteşem doğanın tadını çıkaracağız. Koçkayası yaylasında resimler çekeceğiz, Kuzualan Şelalesinden geçip Mavigöle gideceğiz. Göksu Traverterleri, doğa ile baş başa kalacağız ve konaklama için muhteşem yaylası ile Bektaş yaylasına gideceğiz. Akşam yemeğimizi otelimizde alacağız.

Sabah Kahvaltısı: Otelde Set Menü Veya açık Büfe Olarak Alınacaktır.
Öğlen Yemeği: Giresun'da Serbest Menü Alınacaktır. (Ekstra)
Akşam Yemeği: Otelde Set Menü Veya Açık Büfe Olarak Alınacaktır.
Konaklama: Bektaş Karagöl Hotel, Şiran Grand Yeniçeri Otel, vb...

Konaklama: Giresun veya Gümüşhane Otelleri

3. Gün Tamzara Mahallesi, Şiran Tomara Şelalesi,Gümüşhane, Torul, Karaca Mağarası, Zigana Geçidi, Hamsiköy, Maçka, Coşan Dere, Sümela Manastırı, Altındere Milli Parkı, Trabzon, Of, Solaklı Deresi ve Vadisi, Uzungöl, Cam Teras, Lustra ve Karaester Yaylası

Uçaklı Rüya Gibi Doğu Karadeniz Yaylalar ve Batum Turu 3. Sabah otelde alacağımız kahvaltıdan sonra yola çıkıyoruz. Şebinkarahisar’a varıyoruz ve Tamzara mahallesini ziyaret ediyoruz. Burada eski bir rum mimarisinin özelliklerini göreceğiz ve akıl suyundan içme imkanımız olacaktır. Giresun ilimizin bu şirin kasabasına veda ederek yeni yerler keşfedebilmek için Alucra ilçemizi panoramik olarak görüp dağın ortasından çıkan 40 ayrı su kaynağının 15 metreden dökülmesi sonucu oluşan tabiat harikası Tomara Şelalesi Tabiat Parkı'nı ziyarete gidiyoruz. Tomara’da rehberimizin Tomara efsanesini Cam Teras'tan muhteşem manzara karşısında dinledikten sonra serbest zaman veriyoruz. Serbest zamanımızın sonrasında Karadeniz’in ve Gümüşhane’nin yükselen değeri olan Şiran’a hareket ediyoruz. Yöreye özgü Pestil Köme tadımı yapmak için Sultan Pestil Kömeye gidiyoruz. Dileyen misafirlerimizin alışveriş yapabilmesi için verilen molanın ardından binlerce yıllık tarihinde sahip olduğu gümüş madenlerinin zenginliğiyle öne çıkan Gümüşhane’ye hareket ediyoruz. Dünyanın ikinci zengin mağarası olan Karaca Mağarası'na büyülenmeye gidiyoruz. Oluşum itibariyle Damlataş olan bu mağarayı İl Turizm Müdürlüğü tarafından görevlendirilmiş yerel yetkililerden mağara hakkında bilgi ediniyoruz. Doğal oluşumların bu kadar bir arada olduğu yüksek oksijen dolu gezimizin ardından, Türkiye'nin ilk tünellerinden olan 1702 metre uzunluğunda 1795 metre rakımda bulunan Zigana Tünelini geçip yeşil ve mavinin birleştiği Karadeniz’in göz bebeği olan Hamsiköy’e Sütlaç yemeye gidiyoruz, unutmayın biz Hamsiköy'ün içine gidiyoruz yol üzerinden göstermiyoruz, bölgede meşhur Hamsiköy sütlacını (Ekstra) tadıp Hamsiköy’ü fotoğraflayıp Maçka ilçesinde bulunan Coşan Dere kenarından Altındere Milli Parkında bulunan minibüsler ile (Ekstra) Sümela Manastırı'na ulaşan patika yola çıkıyoruz. Yaklaşık 350m yolculuğumuz sonrasında manastırın açık olan bölümlerini rehberimizin anlatımı eşliğinde fotoğraflıyoruz. Sümela Manastırı gezimizi tamamladıktan sonra Meşhur Akçaabat Köftesi yiyeceğimiz ve yöresel birçok ürün bulacağımız Akpınar Restorana gidiyoruz. Nefis yemeklerimiz yedikten sonra çaylarımızı içiyoruz ve yönümüzü Trabzon Of, Çaykara, Taşkıran güzergâhından Uzungöl'e çeviriyoruz. Çaykara'da bulunan bölgeye has bir sanat olan Telkari ve Kazaziye ile ilgili bilgi alabileceğiniz ve alışveriş yapabileceğiniz mağazaya uğruyoruz. Ardından Uzungöl'e varıyor ve yolun her iki tarafını kaplayan ağaç türlerini, asma köprüleri görüyoruz. Sakin akan gölün verdiği huzur ile yürüyüş yapabilir yöresel lezzetleri tadabilirsiniz. Dileyen misafirlerimiz için burada düzenleyeceğimiz Lustra ve Karaster Yaylaları turuna katılabilir ( Ekstra) minibüslerimiz ile 2400 metre yüksekliğe tırmanmaya başlıyoruz yol boyunca seyir teraslarında durarak fotoğraf molası veriyor Yayla Evlerinden bir tanesine konuk oluyor çaylarımızı içiyoruz, Rengârenk çiçeklerin arasında yapacağımız yürüyüş sonrasında görsellerde mevcut olan tepeden çekilmiş Uzungöl manzarasını fotoğraflayabilir ve o manzara eşliğinde içeceklerimizi yudumlama fırsatı bulabilirsiniz Ekstra turumuza katılmayan misafirlerimiz Uzungöl'ün tadını çıkarabilirler, Uzungöl’e geri dönüyoruz gezinin ardından konaklama ve akşam yemeği için otelimize hareket ediyoruz. Uzungölde veya Limonsuyundaki otelimizde konaklama yapıyoruz.

Sabah Kahvaltısı: Otelde Set Menü Veya açık Büfe Olarak Alınacaktır.
Öğlen Yemeği: Akpınar Restoran'da Alınacaktır. (Ekstra)
Akşam Yemeği: Otelde Set Menü Veya Açık Büfe Olarak Alınacaktır.
Konaklama: Gobleç Otel Uzungöl, Limonsuyu Kardelen Otel, Grand Çaykaram Otel, vb...

Konaklama: Uzungöl Otelleri,

4. Gün Fırtına Deresi, Çamlıhemşin, Çat Vadisi, Pokut Yaylası, Sal Yaylası, Rafting, Zipline, Dev Salıncak, Ayder Yaylası, Gelintülü Şelalesi, Horon Düzlüğü, Çinçiva Köyü, Polovit Şelalesi, Huser Yaylası

Uçaklı Rüya Gibi Doğu Karadeniz Yaylalar ve Batum Turu 4. sabah otelimizde alacağımız kahvaltımızın ardından Rize’nin ilçesi olan Ardeşen’de bulunan tek HES yapılmayan Fırtına Deresinde bulunan tesisimize gidiyoruz. Tesisimizde alacağımız bölgeye has olan Kırmızı Benekli Alabalık, Kuru Fasulye, Köfte, Tavuk menülerinden birini tercih ediyoruz ve Laz böreği ile yöresel yemeğimizi taçlandırıyoruz. yemeğimizin ardından sizler için ekstra olarak yapacağımız Karadeniz’in yükselen trendi Zipline, Fırtına Deresi üzerinde yaklaşık 10 metre yükseklikte 350 metre uzunluğunda bağlanan çelik halatlar ile ip aktivitesi yapılabiliyor GİDİŞ BEDAVA DÖNÜŞ 100 TL :))) Fırtına Deresinde Rafting Yaklaşık 1,5 saat süren Türkiye Federasyonu tarafından Uzman Eğitmenlerin vermiş olduğu bilgiler ışığında hafif bir parkurda Rafting (Ekstra) ve dev salıncak eğlencesi sonrasında Çat Vadisi, Çinçiva Köprüsü, Şenyuva Köyü, ve Pokut Yaylası ve Sal Yaylasını görme imkanı bulacağımız gezimizi düzenliyoruz (Ekstra) katılmak istemeyen misafirlerimiz Çamlıhemşin'de serbest olarak vakit geçirebilirler. Karadeniz turunda ben yaylalar yaylası görmeye gittim demeniz için Karadenizin en meşhur yaylasına gitmek için yola çıkıyoruz.1350 metre yükseklikte bulunan zengin bitki örtüsü ve kaplıca suları ile ünlü Ayder Yaylasında bulunan Gelintülü Şelalesi, Horon Düzlüğü gezilerimizi tamamlayıp, yaylada serbest zaman veriyoruz, molamızın ardından dileyen misafirlerimiz ile bulutları ayaklarınızın altında hissedeceğiniz Huser Yaylası programımızı gerçekleştireceğiz, Karadeniz’in En Yüksek Yaylası Huser Yaylası Turu gezimiz yörenin minibüsleri ile yapılacaktır (Ekstra). Bu yaylada mecazi anlamda değil gerçek anlamda bulutların üzerine çıkacaksınız, 2400 rakımı ile en yüksek Karadeniz yaylalarından bir tanesi olan Huser Yaylasın gezimizde ayaklarınızın altında Palakçur, Avusor, Çeymakçur ve Kavrun Vadileri, arkanızda Karadeniz sahil şeridi, karşınızda Hazindak ve Pokut Sal sırtları, yani 0 m den 4000m ye kadar her yeri görebiliyor olacaksınız, vaktinizin tamamını fotoğraf çekilmek için harcamamanızı tavsiye ediyoruz, bir yere oturun ve doğanın size sunduğu bu şaheserin tadını çıkarın, unutmadan salıncağa binmeden asla dönmeyin. Altınızda bulutlar, karşınızda batan güneş veya doğan güneş ile hayatınızın en özel anlarından birini yaşayacağınıza emin olabilirsiniz. Katılmak istemeyen misafirlerimiz Ayder 'de serbest olarak vakit geçirebilirler. Ekstra gezimizin ardından dinlenmek için otelimize hareket ediyoruz konaklama ve akşam yemeği otelimizdedir. Yemeğimiz bitiminde hayde hayde haydeeee de hayde horon kurmaya eğlenmeye Karadeniz Tatilimizde Rize'ye gelip de tulum ile horon oynamamak olur mu hiç hem öğreteceğiz hem de eğleneceğiz hazırlanın tulum geliyor tulum.

Sabah Kahvaltısı: Otelde Set Menü veya Açık Büfe Olarak Alınacaktır.
Öğlen Yemeği: Pınar Alabalık Tesislerinde Alınacaktır. (Ekstra)
Akşam Yemeği: Otelde Set Menü veya Açık Büfe Olarak Alınacaktır.
Konaklama: Pınar Butik Otel, Özay Otel, Pugari Otel, Elikti Butik Otel, Çay Butik Otel, Ayder Oris Otel vb...

Konaklama: Ayder Yaylası Otelleri, Fırtına Deresi Otelleri

5. Gün Arhavi, Borçka Karagöl, Hopa, Sarp, Batum, Gürcistan, Çoruh Nehri, Ters Ev, Gonio Kalesi, Avrupa Meydanı, Medea Heykeli, Piazza Meydanı, Astronomik Saat, Alfabe Kulesi, Tiyatro Meydanı, Orta Cami, Ali ve Nino Heykeli, Vaftiz Heykeli, Dönme Dolap,

Uçaklı Rüya Gibi Doğu Karadeniz Yaylalar ve Batum Turu 5. sabah otelde alacağımız kahvaltının ardından Artvin Borçka ilçesi sınırlarında bulunan Klaskur (Aralık) Köyü yakınlarında 18. yy da derenin önünün kapanması sonucu oluşmuş gizli bir cennet olan Dağları birbirinden büyük ustalıkla ayıran vadiler arasında yaklaşık 1 saatlik yolculuğun ardından; muhteşem doğası ve bitki örtüsüyle Karagöl'de zamanın durmasını isteyeceğiniz anlar yaşayacağınız turumuz (Ekstra) olarak yapılmaktadır. Ekstra tura katılmak istemeyen misafirlerimiz, Borçka’da serbest zaman geçirebilirler. Buradaki gezimizin ardından, Artvin hopa'da yatık döner yeme imkanına sahip olacaksınız ve Hopa'dan geçerek ülkemizi Gürcistan'a bağlayan Sarp Sınır Kapısına Çoruh Nehri'nin Karadeniz'e dökülen yerine konumlandırılmış Batum'a giriş yapıyoruz sınırdan geçiş işlemlerimizi tamamladıktan sonra Batum’da bizi bekleyen aracımıza (Ekstra) binerek ilk olarak küçük bir sahil kasabasında olan Gonio Kalesi'ni panoramik olarak görüyoruz. Burada Ahalsopeli ve Adlia’yı birbirine bağlayan taş köprüyü Gonio Köprüsü’nün altından Çoruh Nehri’ni seyredip, dillere destan olan Ters Ev için küçük bir fotoğraf molası veriyoruz. Molamızın ardından Avrupa Meydanında göğe yükselen Kafkasların mitolojik yüzünü gösteren Medea Heykeli’nin hikâyesini dinleyip, sonrasında Piazza Meydanı’na geçiyoruz. Batum’un en güzel yerlerinden biri olan meydan Avrupa şehirlerinin meydanlarını anımsatıyor. Havayı saran taze kahve kokusu ile hoş bir atmosfer sunan meydanda bilgiler aldıktan sonra Ortodoks mezhebine ait Saint Nicholas Kilisesi'ni geziyoruz. Osmanlı İmparatorluğu döneminde inşaa edilmiş kilise aktif olarak kullanılmaktadır, Tiyatro Meydanında, altın renkli Poseidon Heykeli’ni görüp fotoğraf molası veriyoruz, Tiyatro Binası'nı, Meryem Ana Katedrali’ni ziyaret ediyoruz, Dünyadaki 14 yazı sisteminden biri olan Gürcü Alfabesi'ni görebileceğimiz Alfabe Kulesi ve aşkları filmlere ve kitaplara konu olan Ali ve Nino Heykeli’ni görüp Batum gezimizi tamamlıyoruz ve Batum'da bulunan otelimize geçiyoruz. Dileyen misafirlerimiz otelimizde bulunan casinoda şanslarını deneyebilirler. Rehberimiz yeterli çoğunluk sağlamsı durumunda Ekstra Gürcü gecesi turu düzenleyecektir.

Not: Türkiye ile Gürcistan Devletleri arasında yapılan anlaşma gereği TC vatandaşları Batum'a üzerinde TC kimlik numarası bulunan Resimli Yeni Kimlik Kartı veya Pasaport ile geçiş yapabilmektedir. Bunun dışındaki kimlik kartları ile (ehliyet, kurum kimlikleri vs.) geçiş yapılamamaktadır. Ailesi ile birlikte (Anne ve Babanın Aynı Anda) seyahat etmeyecek olan 18 yaş altı misafirlerimizin BATUM'A geçişleri için NOTER’den onaylı MUVAVFAKATNAME almaları gerekmektedir. Bebekler, Çocuklar dâhil kimliklerde fotoğraf olması zorunludur.

DİKKAT: TC NOLU NÜFUS HÜVİYET CÜZDANINIZI SEYAHATE ÇIKARKEN YANINIZA ALMAYI UNUTMAYINIZ. 150TL OLAN ÇIKIŞ ÜCRETİ MİSAFİR TARAFINDAN ÖDENİR. RESMİ OLARAK 01.09.2019 TARİHİ İTİBARİ İLE ESKİ NÜFUS CÜZDANLARI İLE GÜRCİSTAN'A GEÇİŞ SAĞLANAMAYACATIR.

Sabah Kahvaltısı: Otelde Set Menü veya Açık Büfe Olarak Alınacaktır.
Öğlen Yemeği: Hopa Çarkçı Restoranda Alınacaktır. (Ekstra)
Akşam Yemeği: Batum Gürcü Gecesi veya Serbest Zaman (Ekstra)
Konaklama: 4 veya 5 Yıldızlı Batum Otelleri

Konaklama: Batum Otelleri

6. Gün Free Shop Alışveriş, Çeçeva Çay Bahçeleri, Tekpa Rize Bezleri Atölyesi, Sürmene Akif Usta Bıçakcılık, Vatan Çay Fabrikası, Yöresel Alış Veriş, Trabzon veya Rize Havalimanı

Uçaklı Rüya Gibi Doğu Karadeniz Yaylalar ve Batum Turu 6. sabah otelimizde alacağımız kahvaltının ardından Türkiye'ye dönmek üzere sarp sınır kapısına doğru hareket ediyoruz gümrükte işlemlerimizi tamamlayıp Free Shop alışverişlerimizi tamamlayıp Türkiye'ye geçiyoruz. Karadeniz bölgesine ait yöresel alış verişler ile geçiriyoruz ilk önce Rize bezleri yapımını canlı olarak göreceğimiz ve alışveriş yapabileceğimiz Tekpa Rize Bezi Atölyesine gidiyoruz. Rize bezinin en büyük özelliği vücuttaki teri çekip vücudun serin ve nemsiz kalmasını sağlamasıdır. Rize bezi alışverişimizin ardından panoramik olarak Rize Kalesi'ni görüyoruz. Bu son günümüzü bölgenin en güzel yaylalarını ve derelerini görmeye gideceğiz bu gezilerimizin çoğunu bölgeden kiralayacağımız minibüsler ile yapılmaktadır ilk önce Rize ilimizin Çayeli ilçesindeki Çeçeva Köyü Çay Bahçeleri gezimiz yörenin minibüsleri ile yapılacaktır (Ekstra) burada bir çok çay markasının, dizi film ve reklam çekimlerinin yapıldığı uçsuz bucaksız çay bahçelerini ziyaret ediyoruz. Öğle Yemeği için Yöreye Has Akçaabat Köftesi, Pide ve Balık çeşitleri yiyeceğimiz Zeytin Dalı Restoranımıza gidiyoruz. Öğlen yemeğimizi yedikten sonra Sürmene'ye özgü Sürmene bıçaklarının yapımı görmek ve dileyen misafirlerimizin bıçak alışverişini yapabileceği Akif Sürmene Bıçakçı’sına gidiyoruz. Burada bıçakların nasıl yapıldığını ve kalitesi hakkında bilgi alıyor alışverişimizi tamamlıyoruz. Gezimize Karadeniz’in en lezzetli ve kaliteli Çay Fabrikası Vatan Çay'dan içimi ve lezzeti güzel dökme ve aromalı çay üretim tesislerimizi ziyaret edip çay toplama işlemlerine katılıp alışverişlerimizi tamamlıyoruz. Yöresel Alışveriş yapabileceğimiz mağazamızda Tereyağı, Bal, Pestil Köme, Kolot Peyniri Gibi Peynir Çeşitleri ve Mısır Unu dahi bulabileceğiniz kısa bir alışveriş molası veriyoruz. Bir sonraki turda görüşmek üzere havalimanına gidiyoruz. Bu kısa ve tadı damağınızda kalan Uçaklı Rüya Gibi Doğu Karadeniz Yaylalar ve Batum Turumuzu sizlerin hafızlarında kalacak onlarca hatıraları ardımızda bırakarak turumuzu tamamlıyoruz başka bir organizasyonumuzda görüşmek üzere vedalaşıyoruz, Turlasana.com Operasyon ve Satış ekibi olarak bizleri tercih ettiğiniz için Teşekkür ediyoruz Saygılarımızla.

Sabah Kahvaltısı: Otelde Set Menü veya Açık Büfe Olarak Alınacaktır.
Öğle Yemeği: Hancıoğlu Restoran Balık veya Pide (Ekstra)
Konaklama: Bu Gece Konaklama Yoktur.

Konaklama: Dikkat Bu Gece Konaklama Yoktur

• - Tüm Müze ve Ören Yeri Giriş Ücretleri
  • - Ekstra Belirtilen Tüm Organizasyonlar
  • - İlk Gün Yöresel Kahvaltı
  • - Yurtdışı Çıkış Harcı (150 TL)

Ek Bilgiler

Turumuzun süresi 6 gece 5 gündür. Otel konaklaması 5 gece olarak gerçekleşmektedir.
Çocuk indirimleri iki yetişkin yanında uygulanabilir.
Rehberimiz programı tamamen gerçekleştirmek kaydı ile programın seyrinde değişiklik yapabilir. Turlarımız otel, otobüs, uçak tur programı ve rehberlik hizmetleri ile bir bütündür ayrı ayrı düşünülemez.
0–6 yaş çocuklarda otel konaklamasında yatak verilmeyebilir.
Otobüslü Turlarda 00-1,99 yaş çocuklardan ücret alınmaz. Eğer çocuklar için otobüste koltuk istenirse 02-06 yaş çocuk fiyatı uygulanır.
Triple odalarda 3. Yatak normal yatak konforunda olmayabilir. Otel duruma göre misafirlerimize açılır-kapanır yatak ya da çekyat verebilir.2 yaşını doldurmuş her bireyin otobüste koltuk alması zorunludur.Tur içerisinde kullanılmayan ulaşım, konaklama, çevre gezileri vb. Haklar iade edilemez.
Rezervasyon esnasında koltuk sözü verilemez. Koltuk numaraları rezervasyon tarih sırasına göre belirlenir. Turu erken satın alan misafirler önde oturmaya hak kazanırlar.
Tüm turlarda kademeli fiyat uygulaması geçerlidir. Turların doluluğu arttıkça Tur fiyatları da artmaktadır. Satın alınan tarihten sonraki fiyat değişikliklerinde misafir aradaki farkı talep edemez.
Uçaklı Turlarda turlasana.com , yoğunluğa bağlı olarak ve programı aksatmamak kaydıyla; havalimanı, havayolu şirketi ve uçuş saati değiştirme hakkını saklı tutar. Havalimanı değişikliklerinde turlasana.com , misafirlerine ücretsiz servis vermek zorundadır.
Ekstra Turlar, kişi sayısına bağlı olarak hareket eder. Ekstra bir turun gerçekleşmemesi halinde misafirin tazminat hakkı doğmaz. Bu durumda turlasana.com ’un bir sorumluluğu yoktur. Ekstra Tur fiyatları değişebilir. Bu durumda misafirin turu satın aldığı tarih değil, turun hareket ettiği tarih dikkate alınır. Tura gidilen dönemdeki ekstra tur fiyatı geçerli olur. Misafir bunu kabul ederek turu satın almıştır.
Tur programında belirtilen saatler, normal hava ve yol koşullarına göre hesaplanmış olup, olası gecikmelerde, turlasana.com ’un sorumluluğu değildir, misafirin ise tazminat hakkı yoktur.
Tur konaklama bölgelerinde ve otellerinde yoğunluğa göre aynı standartlarda olmak kaydı ile değişiklik yapılabilir. Tüm odalamalar, otel yetkilileri tarafından yapılmakta olup, konuyla ilgili turlasana.com ’un herhangi bir yaptırımı yoktur.
Haftasonu Konaklamalı Turları’nda konaklamalar şehir otelleri standartlarına sahiptir. Otellerde yöresel yemek olma zorunluluğu yoktur, set menü olarak veya açık büfe olarak hizmet vermektedir.
Turlar esnasında program yoğunluğundan dolayı bankamatik, döviz bürosu vs. Bulmak her zaman mümkün olmadığından, misafirlerimizin bu duruma karşı hazırlıklı olmasında fayda vardır.
Öğle yemeklerinde yöreye özgü ekonomik menüler oluşturulmuştur. Öğle ve akşam yemeklerinde bölge yoğunluğuna bağlı olarak gruplara ayrılan masalar kullanılır.
Tur öncesi ya da tur esnasında hava muhalefeti nedeniyle yapılamayan Turlardan turlasana.com ’un sorumluluğu yoktur.
Bu Turun hareketi için minimum katılımcı sayısı 30 olarak öngörülmüştür. Yeterli sayıda çoğunluk olmadığında turu 3 gün önceden haber vermek kaydı ile iptal hakkı turlasana.com ’da saklıdır.
Turun iptali durumunda turlasana.com iptalini bizzat bildirmek zorundadır. Yasal süreç olduğundan tazminat hakkı yoktur.
Müze ve ören yeri girişi ücretleri fiyatlara dahil değildir.
turlasana.com yıldız kategorisi aynı kalmak şartıyla eş değer veya bir üst kategoride otel değiştirme haklını saklı tutar.
Seyahat süresince kullandığımız araçlar ve otellerden ayrılırken eşyalarınızı eksiksiz olarak yanınıza aldığınızdan emin olun, kaybolan eşyalarınızdan turlasana.com r sorumlu değildir.
Uçaklı Programlar da havayolu tarafından iptali yapılamadığı için iptal ve iadesi yapılamamaktadır.
Zorunlu Seyahat Sigortası
Acentemiz tarafından tüm misafirlerimize ücretsiz olarak yapılan sigorta kapsamı detayları; acentenin iflası veya herhangi bir nedenle Paket Tur hizmetinin verilememesini kapsar. Sağlık sigortası değildir, tedavi masraflarını karşılamaz. (Özel Sağlık Sigortası Misafire Ait Özel Harcamadır)
Kişi Sayısına Göre Kullanılacak Araçlar
Otobüsler: (32 - 54 Kişi Sayılarında Kullanılır) Mercedes Travego/Tourismo, Neoplan Cityliner/Tourliner, Temsa Safir/Maraton, Man Fortuna
Midibusler: (20 - 31 Kişi Sayılarında Kullanılır) İsuzu Turkuaz , Otokar Mega
Minibusler: (19 Kadar Kişi Sayılarında Kullanılır) Vw Volt, Mercedes Sprinter
Tüm misafirler, yukarıda belirtilen maddeleri kabul ederek Turun satışını gerçekleştirmiş sayılır.

9,232

8,125

6,263

3,463

1,456
Joanne Scott 4.5
Dec 21st 13.00 Brezil

Ut enim ad minim veniam, quis Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit, sed quia non numquam eius modi tempora incidunt ut labore et nostrud exercitation ullamco laboris commodo consequat.

Helpful Comment Report
Rose Slater
Dec 22st 6.00 Brezil

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris commodo Ut enim ad minima veniam, quis nostrum exercitationem ullam corporis suscipit laboriosam, nisi ut aliquid ex ea commodi consequatur consequat.